fredag 19 augusti 2016

Hej!

Nu har vi klarat av de första skoldagarna. Det har gått jättebra.
Vi har pysslat och lekt. Vi har även haft många "kurser". Det har varit skåpskurs , korridorskurs,pärmkurs och en del andra små trevliga kurser. Nästa vecka är en hel vecka och vi har planerat den tillsammans med barnen i dag. De vanliga lektionerna smyger långsamt igång. Lyckotal 2 har haft sin första genomgång idag. 6-åringarna kommer förstås att leka mest, men ett par genomgångar kommer de att få.
På fredag kommer jag, Marie att vara ledig, jag har semester även nästkommande vecka. Jag är tillbaka på tisdag v.36. Lite olyckligt men resan var beställd och betalad innan jag visste om nuvarande organisation och innan jag fick min nya tjänst. Under min semester kommer Kicki att vikariera för mig. Gunilla Kaliff kommer att vara i klassen och göra Kickis jobb. Det kommer att bli bra och det är bra att det är så här i början, innan allt kommer igång på allvar.
Vi laddar för en ny rolig vecka!😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar